.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار صندوق ضمانت صادرات در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از راه‌اندازی صندوق ضمانت صادرات در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مرتضی هاشم‌پور بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات ایران که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: تقویت عرصه تولید پیامدهای مناسبی را در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه است.

وی با اعلام اینکه زیر ساخت‌های صادراتی مازندران به خوبی مدیریت شد، تصریح کرد: توسعه صادرات باعث تقویت تولید داخل می‌شود و صادرات به عنوان یک کشنده تولید را به سمت بازهای هدف دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به رشد ده برابر صادرات در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شد برای سال جاری قرار بود حدود 350 میلیون دلار صادرات در مازندران انجام شود که تاکنون حدود 250 میلیون دلار آن محقق شد.

وی از شروع رسمی صندوق ضمانت صادرات از امروز به طور رسمی در مازندران خبر داد و گفت: صندوق ضمانت صادرات نگرانی‌های صادرکنندگان را در تامین منابع مالی را برطرف می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با مقایسه میزان صادرات در مازندران نسبت به سال گذشته با سال جاری بیان داشت:  صادرات مازندران در هشت ماهه نخست امسال رشد 46 درصد رشد را نشان می‌دهد و میزان صادرات مازندران از لحاظ وزنی حدود 50 درصد رشد داشت.

هاشم‌پور افزود: در هشت ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 606 هزار تن انواع مواد غذایی به ارزش 256 میلیون دلار به مقصد کشورهای عراق، روسیه، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، افغانستان، ویتنام، هنگ کنگ، مالزی، امارات، سوریه، لبنان، ترکیه، چین و ژاپن صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.